25 Mart 2017 Cumartesi

Blog Önerisi #2 - Mutlaka Takip Edilmesi Gereken 10 Blog | Öneri Atölyesi

                       
   Yine bir öneri günü ve yine blog önerileri. Bloglar hakkında konuşmaktan, yazmaktan gerçekten hoşlanıyorum. Bu haftada önceki blog öneri yazımızda yer veremediğimiz için üzüldüğümüz bloglardan bahsedeceğiz. Bakalım hangi bloglarmış onlar?


KİTAP EYLEMİ
1)Kitap Eylemi
   Önceki blog önerisi yazımda yer veremediğim için bir hayli üzüldüğüm bloglardan birisiydi kendileri. Bu yazımda da yer vermezsem büyük bir haksızlık ve ayıp olurdu. Blog isminden de anlaşılacağı üzere bu blogumuz kitapların renkli dünyasını bize sunan, mütevazi bir kitap blogu. Her ne kadar karma blogları sevsemde, kitap eleştirisinin yanında filmlerden, dizilerden tanıtımlardan bahseden blogları takip etmekten hoşlansam da hatta bizim blogumuz ilk başta yola kitap blogu olarak çıkarken sonradan bizde çeşitli farklılıklar göstersek de istikrara çok ayrı bir saygım var. Kitap Eylemi bu blogu kitaplar için açmış ve amacından hiç şaşmaksızın tamamen kitaplarla ilgili, istikrarlı bir kütüphane oluşturmuş kendisine. Her türden kitap yorumu bulabilirsiniz. Macera kitapları, gerilim, aşk, gizem hepsinin yorumu işte bu blogda gizli ."Kitaplarım, bana yetecek kadar büyük bir krallıktır." diyerek noktayı koyuyor bloggerımız. Güzel kitap zevkleri ile bizi mest eden, hangi kitapları okuyup okumamamız gerektiği konusunda bize yol gösteren, seçtiği isabetli alıntılar ile içimizi okşayan bu bloggerın zengin kütüphanesini ziyaret etmek için şuraya tıklamanız yeterli. :)

Kağıt Salıncak
2)Kağıt Salıncak
   Daha bloguna ilk tıkladığımız anda içimiz ısıtan, rengarenk, huzur verici bir blogu var. Nasıl gözden kaçılabiliriz ki böyle bir blogu. Eğer klasiklerden, fantastiklere, gerilimden, aşka hangi kaliteli kitapları nerede bulacağınız cevabını arıyorsanız, adres işte bu blog diyebilirim. Hangi kitabı okusam diye düşündüğüm zamanlarda, bu blogdaki kitaplardan kopya çektiğim doğrudur. O derece zevkine güvendiğim bir bloggerdır. Zaten  baş köşesine koyduğu kitapların geneli benim zevklerim ile nasıl örtüşüyor inanamazsınız. Muhtemelen bir çoğunuz da öyle düşünecektir. Ne okuyorum köşesinden, kendi çekip koyduğu resimlerine, alıntılarından, seçtiği hoş resimlere, kitapları yorumlarkenki netliğine kadar bir blogun sonuna kadar hakkını verebilen bir blogger. Abarttığımı düşünüyorsanız tek yapmanız gereken tıklamak ve kendi gözlerinizle görmek. ;)
Bir Kitap Hırsızı
3)Bir Kitap Hırsızı
    Kitap Hırsızı pek sevdiğim kitaplardandır. Aynı ismi taşıyan bloggerını sevmemek ve takip etmemek olmaz heralde. Hemde son derece zengin bir kütüphanesi ve kitaplar konusunda engin tecrübeleri var. Bloguna girer girmez bunu anlıyorsunuz. Buram buram kitap aşkı kokuyor. Ben ona gıpta ediyorum ve bir parçada kıskanıyorum çoğu zaman o kadar çok okuyamadığım için. Neyseki hangi kitabı okuyup vakit kaybetmemem gerektiğini veya hangisini okuyup bir anda bitirebileceğim kadar harika olduklarını öğrenebileceğim bu blog gibi güzel bir adresim var. Peki sadece bu kadar mı? Tabiki hayır. Bu tatlı bloggerımız birde film, müzik, dizi ve oyun önerileri ile de blogunu renklendiriyor. En sevdiğim oyunlardan biri olan Assasins Creed-Brotherdood'u blogunda ilk gördüğümde "Bu kız tam benim kafada" deyivermiştim. Okuduğu ve sevdiği kitaplar, sevmediği kitaplar benimkilerle paralel olunca da bundan iyice emin oldum ve o gün bugündür severek takip ettiğim, yazılarını zevk ile okuduğum bir bloggerdır. Sizde kendisiyle tanışmak isterseniz işte adresi:http://birkitaphirsizi.blogspot.com.tr/


4)Bücürük Ve Ben
   Hep kitap bloglarından bahsetmek olmaz. Birde siyasetten, şarkılara, kitaplardan, konserlere, hayvanlardan hayata dair yazılara her telden çalan, renkli bir blogdan ve bloggerdan da bahsetmeden geçmek olmaz. Hemde diğer yazımda yer veremediğim için bir parça da vicdan azabı duyduğumu eklemeden geçemeyeceğim. Bu da bir tür telafi gibi olur kanaatindeyim. Bücürük isminden ve biyografisinden anlayacağınız kadarıyla, sevgili bloggerımızın çok sevdiği arkadaşı, yoldaşı, sevimli bir kedicik. Bende kedileri pek bir severim ve insanların evcil hayvanlarıyla olan dostluğu hep gözümü doldurmuştur. Hayvan sevmeyen insan da sevmez derdi babam ve bu bloggerımızın bu enerjisi, sevecenliği, samimiyeti belki de bu sevgi doluluğu yüzündendir. Blogunda gezinirken bazen paylaştığı şarkılarla nostaljik bir ruh haline bürünürken bazen ise dünyaya, hayata karşı eleştirel yazıları ile tarihsel bilgiler içeren yorumları ile kültürel anlamda kendimi geliştirmiş oluyorum. Siyaset ve ülkenin gelişimi ile ilgilenen kişiler içinde uygun bir adres diyebiliriz. Ben pek siyaset sevmediğim için o yazılarını diğerleri kadar anlayıp yorum yapamasam da her aradığınızı bulabileceğiniz bir blog arıyorsanız buraya buyrun efendim. :)

Periodic Library
5)Periodic Library - Esseve Rin
   Daha bloggerda kendini tanıtım yazısında anlıyorsunuz ne kadar özgün bir yapısı olduğunu. Yazılarından, yorumlarından, kullandığı dilinden, samimiyetinden, blog arkadaşlığından son derece hoşlandığım bu bloggerı size tanıtmasam olur muydu hiç? Açıkçası güzel bir kitap blogu olmasına rağmen onunla ilgili ilk aklıma gelen kitaplar değil, kore dizileri oluyor. Nedenini blogunu ziyaret etmiş olanlar bilirler. Kore dizileri hayranı bu tatlı bloggerımız. Eğer benim gibi "Yahu şu herkesin övdüğü Kore dizileri de neymiş? Bir yerden başlasak" diye düşünenler varsa bu bloga bakmadan, başlamasınlar derim. En güzel adres burası çünkü. Tabi bir  de özgün zekasıyla tasarladığı Pazar Altılıları var ki gerçekten sorular da cevaplar da zevkle okunabilecek türden. Onun sayesinde blogumuzda her hafta olmasa da çoğu hafta Pazar Altılılarına katılarak blogumuzu renklendirebiliyoruz. Kitapları yorumlayışı, tanıtımı, sunumu, seçtiği rengarenk resimler, kitap yorumlarını zevkle okumanızı sağlıyor. Daha fazla lafı uzatmadan sizi şuraya alalım. :)

Persephone
6)Bahar Tanrıçası - Persephone
   Bahar da en sevdiğim mevsimdir. Bu blogu ilk gördüğümde içeriğini bilmeden, seçtiği isim içimi ısıttığı için sevmiştim. Blogunu ziyaret ettiğimde ise ismi dışında sevecek birçok sebebim daha olacağını anladım. Genellikle kültürel yazıları ile bilgi seviyemizi artırıyor. Psikolojik hastalıkların isminden, bir şeyin isminin nereden geldiğine, tarihsel güzelliklerin büyüsünden bir çiçeğin hikayesine kadar birçok şeyi öğrenmenizi sağlayan didaktik bir blog bu. Tabi bazen ruh halinizi veya günün anlam ve önemini yansıtan şiirler paylaşması da ayrı bir güzellik katıyor bloguna. Anneler gününde annelik duygularını kabartan, sevgililer gününde aşkı tanımlayan, cumhuriyet bayramında okuyanları vatan aşkına getiren güzel güzel şiirler. Düzenli olarak paylaşım yapan, takipçilerinin yorumlarına değer veren bu bloggerı tam olarak şu adresten takip edebilirsiniz: http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/

ANNESİ'nin PRENSES'i
7)Annesinin Prensesi - Esilam
   Sıcacık bir anne blogu. Kendinizi çok rahat hissettiğiniz bir blog ve blogger. Bir sorununuz olduğunda bir abla, bir tavsiye alacağınız zaman akıl hocası, eğlendirici bir yazı okumak istediğinizde gülümsetecek bir blogger, herşeyin ötesinde evladını çok seven ve ondan aldığı yaşam enerjisi ile rengarenk yazılar yazan bir anne o. Onu geç keşfettim ama kısa zamanda çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan birisi oldu. Daha ilk anda samimi, sıcacık dili  ve yorumları ile tavlayıverdi beni. ;) Bir sabah uyandınız ve aklınıza bir soru mu takıldı? Ya da bir ayrıntıyı mı tüm çıplaklığı ile fark ettiniz. Onları blog yazılarına döküp farkındalık yaratan, blogunu sıcacık bir günlük olarak kullanan, samimi yazıları ile zevkle okutan bir bloggerdan bahsediyorum. Eğer annelik ile ilgili veya ev kadınlığının zorlukları konusunda bir şeyler öğrenmek istiyorsanız doğru adresin bu blog olmadığını kim söyleyebilir ki? Hemde sadece bunlarla kalmayıp blogları kaynaştıran etkinlikler de düzenlemesi yok mu? Yani tam bir melek anne. onu çok seviyoruz ve her yazısını okuyamasam da vakit buldukça asla gözden kaçırmayacak kadar takip ettiğim, önemsediğim bir blogger. Blogunu keşfetmek istiyorsanız işte şuraya tıklayın.
mayıs yağmuru blog ile ilgili görsel sonucu
8)Mayıs Yağmuru
   Bu en sevdiğim ve sürekli iletişim halinde olduğum blog arkadaşlarımdan birisini neden bu kadar geriye bıraktım diye düşündüm de bir önceki yazımızdaki bloglarında bu yazıdaki bloglarında belli bir sıralama ya da beğeni durumuna bağlı olarak yazılmadığını bir önceki yazımda belirtmiştim. Mayıs için söylenecek çok fazla şey var. Ama ben mümkün olduğunca özet geçerek onu size tanıtacağım. Sinemalarda bu ay neler olduğunu, hangilerine gidip gidemeyeceğinizi merak ettiğinizde ilk uğrayacağınız blog olabilir. Sanatsal bir bilgi edinip azcık kültürlenelim dediğinizde elinizin altında bulunması gereken bir blog olabilir mesela. Yeni çıkacak bir kitabın tanıtım yazısı hop önünüze düşüverir birden bu blogda. Bir kitap fuarının haberini ilk alacağınız muhtemel bloglardandır. Bazen içli bir yazıda da ya da hayata dair bir yorumda da görebiliriz Mayıstan esintiler. Kısacası son derece zengin bir blogu ve zengin bir kalbi de var bu bloggerın. Üstelik bir sorunuz, sorununuz olursa danışabileceğiniz sıcacık bir blog arkadaşıdır. Ben arada öyle yapıyorum mesela. Sizde tanırsanız seveceğinizden eminim. Tanımak isterseniz tık tık. :)

Acemidemirci
9)Acemi Demirci
   İlk blogger alemine katıldığım günlerden beri peşini bırakmadığım bir blogdan bahsedelim şimdi de. Tamamen samimi bir dili var, bloguna girdiğinizde asla kasılmıyor ya da sıkılmıyorsunuz. Her şeyden önce iyi bir fotoğrafçı. Kendisi bunu kabul etmiyor ismi gibi acemi olduğunu düşünüyor olabilir ama blog yazılarının aralarına serpiştirdiği ve bizzat kendi çektiği öyle güzel fotoğrafları var ki. Bu fotoğraflarını güzel yapan muhteşem bir açıdan çekilip, en güzel anların yakalanması değil sadece. Gerçekten toplumun içinden, insanı yansıtan sıcak manzaralara da yer vermesi blogunda. Bir yazısında hiç unutmam, bir feribotta rastladığı yaşlı bir teyzemin kınalı ellerini çekmişti . Bunun kadar içten bir fotoğraf olabilir mi? Hemde onu Anadolu insanının doğasını yansıtan harika bir yazı ile taçlandırmıştı. Çok sevmiştim o yazısını. Hala unutamam.  Bu ve bunun gibi Anadolu insanını, insanımızı yansıtan pek çok yazısı var bloggerın. Yemek tarifleri, özgün şiirleri, gezilecek ve görülecek doğa harikası yerlerle ilgili yazıları, mimari içerikli yazılar, hayata dair yazılar, öyküler, denemeler, anılar daha ne olsun ki. Resmen edebiyat kitabı gibi dolu doluya bir blog. Yaşamış, görmüş, geçirmiş, son derece kültürlü bir blogger. Böyle bir blogu kim keşfetmek, takip etmek istemez ki? O zaman sizleri buraya davet ediyorum. :)

Kitap Güneşim
10)Kitap Güneşim
   Kapanışı yine bir kitap bloguyla yapmadan edemeyeceğim. Her ne kadar diğer konularda yazan bloggerları çok sevsem de, kitaplar benim için ayrı bir dünya olduğundan onlarla ilgili blogları baş tacı etmeden duramıyorum tabiki. :) Bu blogger ismi gibi kitaplarıyla güneş gibi doğuyor blog dünyasına. Tıpkı bir güneş gibi aydınlatıyor yorumları ile bizleri ve kitaplar hakkında fikir sahibi olmamızı sağlıyor. Birde kitap yazılarını kendi çektiği resimlerle süslemesi yok mu? :) Mimlere katılan, sürekli yazılar paylaşan aktif bir blogger hemde bir kitap kurdu. Sadece bu da değil. Kitaplarla ilgili etkinlikler, tanıtımlar bu bloggerın olmaza olmazlarından. Kitap yorumları ise konusu, yorumum şeklinde bölümlerle son derece sistematik ve düzenli olduğundan okuyup anlaması hem zevkli hem pratik. Neden böyle bir blogdan mahrum kalalım ki? Onu tanımak ve güneşinin ışığından yaralanmak isteyenler buraya. :)


   Şimdilik bize verilen kontenjanın sonuna geldik sevgili arkadaşlar. Gönül isterdi ki daha fazla bloggera yer verelim ama onlara da bir sonraki yazımızda yer veririz umuyorum. Tüm bloggerlar değerlidir ve hepinizi çok seviyoruz. :)

   

55 yorum:

  1. Ayy cok duygulandımmm.Ben bile kendimi bu kadar çok cümleyle anlatamazken sen neler neler demissin.Bu düşüncelerin icin cok mutlu oldum ve kalp kalbe karsiymis.Sevmesem bende senin blogunu tıklatırmiyim 😃

    Bende seni seviyorum canm.Cok tesekkür ederim yazında banada yer verdiğin icin.Takip etmedigim arkadaslarimida en kısa zamanda edicem insallah 😃💙🌼

    Birde linkim yok benim haberin olsun 😁 tıkliyorum yokum ben sanirim ben gercekten yokum haha 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😃 linkim varmiş da bende mavi gözükmüyo niyeyse.O derece farklıyım 😂😂

      Sil
    2. yurt internetinin gitgeli içerisinde yazınca bazı işlmelerimi algılamıyor yoksa koymuştum link kusuura bakma hemen düzeltiyorum. mutlu olmana sevindim bende seni çok seviyorum Özlem ablammm :)

      Sil
    3. bende hem mavi görünüyor hem tıklanıyor allah allah bilemedim ki şimdi :D

      Sil
    4. Gözlerdennnn Uykusuzluk gözlerime vurdu galiba canm.Dur ben şu bloglara göz atiyim bakiyim napiyolar 😘💙

      Sil
    5. kaçırma bencede çıook güzzel bloglar hepisii :D

      Sil
  2. kitap hırsızı blogunu bilmiyomuşum o da yeni herhalde ondan demek ki, diğer arkadaşlar rüya takım gibi olmuş yaaa. hepsini severim. güneşimin kitap yazılarını ise çook güçlü buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da keşetmene vesile oldumsa ne mutlu banaaa. :D evet güneş efsane yazılar yazıyor seviyoruz :)

      Sil
    2. Dipcik beğendiyse bende beğendim😎(kendisinin imzalı kitabını alabilmek için gölge gibi takip etmekteyim.Bilmem anlata bildim mi Sayin Dipcik😉)

      Sil
    3. Beğen bencede deeopin kararları isabetlidir :) teşekkürler yorumun için :)

      Sil
    4. Paylaştığınız bloglarıda, uzun süredir gizlice takip etmekteyim duyrulur😎😎😎

      Sil
    5. Ne mutlu o bloglara ve ne mutlu bana o halde :) özverin için teşekkürler

      Sil
  3. İsmimi görmek beni çok sevindirdi ki, aşırı mutlu oldum :)) Çok teşekkür ederim, sevgimiz karşılıklı :)) İyi ki blog yazıyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmadan, Oasis dinlemeyi de severim, harika tesadüf oldu :D

      Sil
    2. sevmene sevinim ya Oasis sevilmez mi :D iyiki blog yazıyoruz yaşasın blog kardeşliğimiz :D

      Sil
  4. Merhaba, öneriler için teşekkürler. Çoğunu takip ediyormuşum :-) Ben de oradaymışım yahu, güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. 2 yıldır blog işlerindeyim, genelde kendi halimde takıldığım için blogum pek bilinmiyor. O yüzden blogumu orada görünce bu kim yahu diyenler olacaktır :-) Bu arada Assassin's Creed seven birisi, yaşasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olanınn çok tanınmak sevilmek takip edilmek olacağını düşünmüyoruzz. Bizde çok tanınan bir blog değilizdir ama önemli olan başarılı olabilmek bizi seven üç beş kişi varsa ne mutlu bize. :) güzel blogun için ben teşekür ederim :) sevmez miyim bayılırım kendilerine. Rüyalarımda az Ezio ile uğraşmamıştım :d

      Sil
  5. Güzel bir güne uyanmamıştım ama şu anda inanılmaz mutlu oldum. :) Senin söylediğin ve deepin yorumu beni inanılmaz mutlu etti :) Şu anda inanılmaz gaza geldim galiba :)
    Diğer bloglarda severek takip ettiklerimden zaten :)
    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende güzel blogun içim teşekkür ediyorum o halde. Mutlu edebildikse ne mutlu bize. Nir insanın yüzünde ufak bir tebessüme sebep olabildikseee. Demekki sevilen bir blogsun ki ben Deep ve daha nicesi beğeniyor iyiki aramızdasın sevgili güzel blogger :))

      Sil
  6. Çoğunluğu tanıyormuşum, sevindim. Yeni arkadaşları da ziyaret etmeye gidiyorum şimdi. Güzel yayındı. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende değerli yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bazılarını takip ediyordum.Diğerlerine de uğrayayım.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğrayın hepsi baktığınıza değecek bloglar. Teşekürler yorumunız için :)

      Sil
  8. İçlerinde bazıları benim de severek takip ettiğim bloglar. Diğer blogları da sayende keşfetmiş oldum. Böyle öneri yazılarını çok seviyorum. Keşif yapmak adına birebirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlkaycım bende böyle yazılar yazmayı seviyorum blogları yazarken onları ne kadar sevdiğimi anlıyorum. Senin blogunda başlarda tabii :)

      Sil
    2. O zaman hislerimiz karşılıklı :)

      Sil
  9. Bazı blogları önceden tanıyordum ama yeni arkadaşlar görmüş olduk. Teşekkürler desteğiniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumunuz için teşekkür ederim güzel bloglara ulaşmanıza vesile olabildikse ne mutlu bana :)

      Sil
  10. Gene çok tatlış bir yazı ortaya çıkmış. Ellerinize sağlık.Bilmediğim 3 blog varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efendim o sizin tatlışlığınız :) o üç bloga da bir şans vermenizi tavsiye ederim çok harikadırlar :)

      Sil
  11. Sümeyye çok teşekkür ederim🙏🏻 Ne güzel şeyler yazmışsın... Bloga kaç gündür bakamadım... Şimdi gördüm. Pazar sabahım şenlendi sayende❤ Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yahu hak etmediğin hiçbir şey yok orda eksiği var fazlası yok. Gününe renk katabildimse ne mutlu bana sevgiyle kal :)

      Sil
  12. Aralarında takip ettiklerim var benimde etmediklerimede uğrayacağım 😊Çekilişimede beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi güzrl bloggerlar mutlaka takip et derim. Çook teşekkürler katılmaya çalışacağım :)

      Sil
  13. :))) Bol bol gülümsedim okudum Galp galp yolladım şuanda sana Sıkı sıkı sarılayım öpeyim yanaklarından Her zaman kapım açık fikir konuşma Dertleşme gülme Çok çok teşekkür ederim Onere ettin beni Daha ne diyeceğimi bilemedim Pazar pazar sırıttım durdum ekran karşısında :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha minik minik tebessümlerine sebep olduğumu bilmek herşeye bedel. Mutlu ol hep. Bende sana burdan doku doluya bir kucak gönderiyorum seviliyorsun Mayıs :)

      Sil
  14. Harika bir derleme olmuş, hemen hemen hepsi severek takip ettiğim arkadaşlarım, keyifle okudum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende keyifle yazdım keyifle okunduğunu bilmek güzel. Sevgiyle kal :)

      Sil
  15. ayy ayy ama yaa ne kadar güzel şeyler yazmışsınız efem , çok mahçup oldum ki , çok teşekkür ederim hislerimiz karşılıklı , vakti zamanında sinema günlerini de yazıyordum ama ahh nerede o eski günler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi insan arıyor bazen eskileri. Eksiklerin olduysa affola. Fazla değil eksik anlattığımı biliyorum. Seviyorum blogunuda iyiki varsın. Sevgiyle kal :)

      Sil
  16. Aaaa! :)))Sümeyye'ciğim çok teşekkür ediyorum, ne kadar güzel sözler söylemişsin hakkımda, çok naziksin bu arada hiç öyle vicdan azabı filan duyma bence yani yüzlerce blog var hangi birini önereceğiz ki? İnsan şaşırır kalır:) Bu arada bir,ikisi hariç hepsi severek takip ettiğim bloggerlar. Diğerlerini de öğrenmiş oldum sayende.
    Tekrar teşekkürler canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yahuu içimden geldi söyşeyiverdim. Hepiciğini haketmiştin. Sevgiyle kal :)

      Sil
  17. Günümü güzelleştirdin. Çok sevindim. Okuman, izlemen, yetmedi burada da anman..... Ben bazen tıkanırım, yazamam. Öyle oldum. Ama şunu yazmalıyım;
    Çoook teşekkürler :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ne demek. Benim için çok güzel bir bloggersın severek takip ediyorum iyiki yazıyorsun. Sevgiyle kal :)

      Sil
  18. Çoğunu takip ediyorum. Güzel bloglar seçmişsiniz.

    YanıtlaSil
  19. 10,9,7,5,2,1 severek takip ettiğim bloglar diğerlerine de bakacağım. Çok güzel gidiyor bu bölüm, açıklamalı falan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet devam ettirmeyi de düşünüyorum. Diğerlerine de mutlaka bak Öneriiii :)

      Sil
  20. Ya inanmıyorum bu yazı benim gözümden nasıl kaçmış?? Blogta sana sürprizim var diyince ben mimlendim sanmıştım ve bu yazıyı okuyunca ne kadar mutlu oldum anlatamam :')) Çooook teşekkür ederim bütün o güzel sözlerin için. Günümü aydınlattın resmen :D

    Yorum Atölyesini takip etmekten, seni ve Esmayı tanımış olmaktan inan çok memnunum ben de :))

    Listedeki birçok kişiyi severek takip ediyorum. Bilmediklerimi de ziyaret etmeye çalışacağım. :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ne demek mutlu olduysan memnun kaldıysan ne mutlu bizlere bende eçok mutluyum seni takip etmekten seninle blog arkadaqşlığımızdan ki esma da aynı şekilde. İyiki tanımışım blogunu da. Yorumun için teşekkürler. Sevgiyle kal :) :)

      Sil
  21. Bir kitap hirsizi hariç hepsini severek takipteyim. Ona da ugrayayim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka uğra oda güzel bir blogdur. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  22. 4 blogu takip ediyorum, diğerlerine de bakmaya gidiyorum. Bu öneriler yeni kişiler keşfetmek için güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bloglar keşfetmene vesile olabilirsek ne mutlu bize Şule abla. Teşekkürler yorumun için :)

      Sil