2 Ocak 2017 Pazartesi

2017 Okuma Hedefim

 
  Herkese merhaba. :) Yeni bir yıla girdik, bu yılın hepimiz için güzel olmasını diliyorum, umarım olur da.



  2014'ten beri her yıl kendime bir okuma hedefi belirliyor, bu hedefi geçmek için uğraşıyorum. Bu "Okuma Hedefi" sayesinde daha çok kitap okuyabildiğimi fark ettim, gerçekten çok faydalı oluyor, bu yüzden herkese öneriyorum. Ben bu alışkanlığı Goodreads sayesinde kazandım ve gerçekten çok memnunum.



  2016'da hedefim 110'du ve ben 136 ile yılı tamamlamıştım. Bu yıl hedefimi biraz daha arttırım ve 120 olarak belirlemeye karar verdim. Umarım yetiştirebilirim. :)

  Kitap okumak ve bunu düzenli hale getirmek isteyen herkese Okuma Hedefi belirlemesini öneriyorum. Hepinize bol kitaplı ve huzurlu günler. :)

23 yorum:

  1. Vauvv Esma süpersin :). Darısı başıma, ben de kendi hedefimi geçtim lakin çok düşük bir sayıydı zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Hedef belirlemesi kolay, bu yıl rahatça yetiştirebilir miyim bilmiyorum, bakalım deneyeceğim. :)
      Sende iyi bir hedef koy kendine, bence yaparsın. :)

      Sil
  2. Açıkçası tebrik ederim hedefinize ulaştığınız için :) ve bir tebrik de okuyan bir insan olduğunuz için:) ben de son aylarda sık sık kitap okuyorum ve bunu hayatımdaki insanla yapıyorum bir başka keyif veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Okumak çok keyifli bir şey ve bunu paylaşabildiğiniz birisi olması çok güzel gerçekten. :))

      Sil
  3. Tebrikler. Son üç yılda çok iyi okumuşsun. Ben bu sene kendime 100 kitap hedefi koydum. O kadar okusam yeter bana. Hedeflerimize ulaşırız umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben tebrik ederim, yüz çok iyi bir sayı. Dediğiniz gibi umarım ulaşabilir hedeflerimize. 😊

      Sil
  4. Hedefler ve sonuçlar çok güzel :) Bende hedef belirlemek istiyorum ama sonra kasılır takar yapamazsam diye tereddütteyim.Hani o sayıya ulaşmak için zorunluluk hisseder okuyamazsam diye saçma saçma takıntılarım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence aşmalısın bunları, hedef gerçekten çok faydalı oluyor. :) Bu yıl dene mesela, olmazsa vazgeçersin. :)

      Sil
    2. Peki o zaman bende hedef belirleyeceğim :)

      Sil
    3. Belirle, umarım faydasını görürsün. Merak ediyorum ne olacak. :)

      Sil
  5. Maşallah yıllardır ne çok okumuşsun. Bu yıl da hedefine ulaşacağına inanıyorum :')

    YanıtlaSil
  6. 2016 , 120 ile kappattım , 2017 hedefimi de 144 olarak belirledim evet biraz cesur bir hedef ama ya tutarsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vav süpersin ya. :D Tebrik ederim, umarım tamamlarsın. Oldukça cesur bir hamle olmuş. :)

      Sil
  7. Harikasın, bravo diyorum gerçekten, umarım bu sene de hedefine ulaşır hatta geçersin, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geçersem çok mutlu olurum ama bilmiyorum bakalım. :))

      Sil
  8. Tam bir kitap kurdusunuz, tebrik ederim, efendim!!! :)

    YanıtlaSil
  9. Çok ama, çok iyi bir istatistik olmuş, hedefleri aşmak gerçekten keyifli. kitap açısından değil ama bu yıl anime açısından ben de aklımda ki seri sayısını geçtiğimde biraz mutlu hissetmiştim. -tamam, hatta bayağı bir.- :D
    Bu yıl 120 sınırını aşacağına inanıyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hedefi aşınca insan ayrı bir mutlu oluyor. :)
      Teşekkür ederim, umarım aşabilirim. 😊

      Sil
  10. Geçen seneki hedefimin neredeyse 3 katını okumuşsun, tebrikler. :D Ben de okuduğum kitap sayısını artırmak istiyorum ama ara ara kitap okuyamadığım haftalar oluyor, o yüzden yapamadım gitti. Umarım bu sene hem hedefini tamamlarsın, hem de çok güzel kitaplar okursun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bol zamanım olunca değerlendirdim ve bu yıl iyi bir sayı yaptım, umarım 2017'de hepimiz için güzel ve bol kitaplı geçer. 😊

      Sil
  11. Teşekkür ediyorum. Bazen hiç zaman bulamıyor insan, üzülme sende umarım 2017'de bolca zaman bulursun ve çok güzel kitaplar okursun. *-*

    YanıtlaSil