2 Aralık 2016 Cuma

Kan Yemini - Brian McClellan | Kitap Tanıtımı

Kitap gördüğüm zaman bu neymiş demeden geçemem, hele de epik fantastik bir kitapsa iyice inceler listeme dahil etmeye çalışırım. En sevdiğim tür fantastik kurgu olduğu için bu türden listemde bolca kitap var. Hatta listemdeki bir çoğu kitap henüz Türkiye'de yok. Kan Yemini de bunlardan biri, Tükçe olarak basıldığını görünce çok sevindim ve hemen paylaşmak istedim.

  Seri üç kitaptan oluşuyor ve silahların ve büyücülerin aynı anda var olduğu farklı bir dünya da geçiyor. Serinin ara kitapları da var ancak onlar Türkiye de çıkar mı bilmiyorum, genelde ara kitaplar pek çıkmıyor ne yazık ki.

  Kitabın kapağı da ayrıca hoşuma gitti, çok güzel duruyor bence.



Orijinal Adı: Promise of Blood
Seri: Powder Mage #1
Yayınevi: İthaki Yayınları
Sayfa Sayısı: 486
Goodreads Puanı: 4.15  (20,831 Oy)

 Arka Kapak Yazısı

Kralların çağı sona erdi ve bu sonu ben getirdim.

Bir kralı tahtından indirmek kanlı bir iştir…

Feldmareşal Tamas'ın kralına karşı yaptığı darbe yozlaşmış soyluları giyotine gönderip halkın karnını doyurdu. Ama bir yandan da Dokuz Ulus'la bir savaşın çıkmasına, kral yanlılarının içten gelen saldırılarına ve Tamas'ın müttefikleri olan Kilise, işçi sendikaları ve paralı askerlerin güç için bir yarışa girmelerine yol açtı.

Tamas'ın geriye kalan bir avuç barut büyücüsüne bel bağlamaktan başka şansı yoktu. Bunlar arasında harika bir nişancı olan, Tamas'ın oğlu Taniel ve sadakati şantajla sınanan emekli polis müfettişi Adamat da vardı.

Bir de tanrılar işin içine girince…

İçeriden ve dışarıdan gelen saldırılar devam ederken, ölüm ve yıkım işaretlerinden bahseden fısıltıları da duyulmaya başladı. Dünyaya geri dönmek için uyanan tanrılardan bahseden eski köylü hikâyeleri. Eğitimli insanların inanmayacağı türden şeyler. Ama inanmalılar…

Brandon Sanderson'ın edebi vârisi McClellan'ın teknolojiyle büyüyü birleştiren bu zengin dünyasında, barut ve mermileri kontrol edebilen büyücülerin karşısında kim durabilir ki?

"Yaratıcı bir büyü sistemi, soluk soluğa bir kurgu, ilgi çekici bir dünya. Okurken çok eğlendim."
-Brandon Sanderson-

"Epik fantaziye barut kokulu bir hava getiriyor."
-Anthony Ryan-

"Silahlar, kılıçlar ve büyü bir arada? İnsan daha ne ister ki! Ya heyecan dolu aksiyon, hafızalara kazınan karakterler ve tekrarlanması güç bir başarı? Brian McClellan bu işi biliyor."
-Brenk Weeks-




Arka kapaktaki yazar övgülerine pek kulak asmam ama bu kitabı övenler Sanderson, Weeks gibi insanlar olunca da tamamen göz ardı edemiyorum tabii. Kitabı kısa zamanda okumayı umuyorum, ne zamandır epik fantastik bir şeyler okumadım eksikliğini çekiyorum. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler, umarım güzel bir kitap olur bu. :)

12 yorum:

  1. Ben mi açılışı yapıyorum yokksa bayılırım temiz sayfaya :) Ciddiyim bu arada :)Okuyamıyorum yavaşladım bu aralar alıyorum alıyorum ama durdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O alıp okuyama durumu çok kötü gerçekten, insanın içinde kalıyor. :)
      Teşekkür ederim ilk yorum için. :))

      Sil
    2. içimde kalması değil duruyorsun bende genelde öyle olur duruyorum bir süre...

      Sil
    3. Bende pek sık olmuyor o, olunca da hemen savaş açıyorum. :D

      Sil
    4. Bana oluyor bir süre gitmiyor hiç bir şey....

      Sil
    5. Gerçekten kötü bir durum o, umarım artık onu çok fazla yaşamazsın. :)

      Sil
    6. Babamdan aldım bir kaç kitap daha bugün artık bakalım :)

      Sil
  2. Bende kapağını beğenmedim :) Ama konusu ve adı hoşuma gitti büyücüler iyidir iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taht falan hoşuma gidiyor benim. :) kesinlikle büyücüler iyidir. :))

      Sil
  3. Kan ve şiddet içeren filmler, romanlar, yayınlar çocukları suça teşvik ediyor diyor uzmanlar. Mümkün olduğu kadar uzak durmakta faydalar bu tür yayınlardan...

    YanıtlaSil