11 Ağustos 2016 Perşembe

Sanal Aşk - Kemal Sayar | Kitap Tanıtımı

  Herkese Merhaba! Bugün yeni bir kitap haberiyle karşınızdayım. Beni takip ediyorsanız eğer Kemal Sayar'ı çok sevdiğimi az çok biliyorsunuzdur. İşte Kemal Sayar yepyeni bir kitap çıkaracakmış ve ben bu haberle çok mutlu oldum, sizinle paylaşmak istedim. Kitabın künye ve çıkış tarihi gibi bilgilerine henüz ulaşamamış olsam da herkesi haberdar etmek istedim. Kitapla ilgili yeni bilgiler edindikçe yazıyı güncellemek istiyorum.

  Kitabın adı; Sanal Aşk. Adından da anlaşılacağı gibi günümüzdeki sanal ilişkileri irdeleeceğe benziyor ve günümüz dünyasının böyle bir analize ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Kitabı şimdiden çok merak ediyor ve heyecanla bekliyorum, kısa zamanda çıkar umarım. *-*

  Bu arada kitabı Kemal Sayar ve Berna Yalaz birlikte kaleme almış.

Kitabın kapağını oldukça etkileyici buldum, ismine çok yakışmış bence

Orijinal Adı: Sanal Aşk
Seri: Yok
Yayınevi: Kapı Yayınları
Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: Ağustos 2016

Arka Kapak Yazısı

  Artık insanlar birbirlerine değil telefonlara bakıyorlar. İnternet bizleri uzaktakilere yakın ederken, yanı başımızdakilerden de uzaklaştırmaya başladı. İlişkiler Facebook'ta kurulur, WhatsApp'ta sürdürülür,  "arkadaşlık listesinden silinerek" de bitirilir oldu. Oysa aşkın ve ayrılığın acısı her çağda can yakıyor. Teknoloji değişse de insanın yüreği aynı kalıyor.

  Bu kitapta sanal aşkları ve gerçek duygları her yönüyle ele alarak, bir "internet profili"nden fazlası olan bizlere anlatan ilk eser. Okurken kendinize dair ilk kez fark edeceğiniz çok şey olacak.

  Kesin olan bir şey var ki o da sanal dünyanın ilişkilerimizi ve ilişki sürdürme biçimlerimizi derinden etkilediği. Her şeyin bir "tık"la değiştiği bir zamanda aşk da uçuculuktan nasipleniyor, bir "tık"la buharlaşıyor. Geride kalan duygular ne kadar gerçek ve uzun ömürlü peki?

2 yorum: