6 Nisan 2016 Çarşamba

Yorum Atölyesi'nde Yenilikler Var!


   Herkese merhaba :) Bugün size yeni haberlerim var, kitaplarla ilgili değil blogla ilgili. Bugüne kadar beni takip eden, yazılarımı okuyan herkese teşekkür ederim. Şimdi haberlerime geçecek olursam, şimdiye kadar hep tektim ama artık yalnız olmayacağım. Benim için çok değerli bir insan da burada kitap yorumlarını paylaşacak.

  Artık Sümeyye Kip'te Yorum Atölye'sinde yer alacak ve kitaplarla ilgili paylaşımlar yapacak. Oda benim gibi bir kitapsever ve birlikte daha güzel işler çıkaracağımızı düşünüyoruz, umarım istediğimiz gibi olur ve sizde seversiniz. :)

  İkinci haberimde blogun temasını değiştirdim ve umarım yeni hali hoşunuza gitmiştir. Düşüncenizi belirtmek için yandaki ankette görüşünüzü belirebilir ya da yorum bırakabilirsiniz.

  Fazla uzatmayacağım sözü, yeni haberlerim bunlardı. Umarım blogun yeni halini ve yeni yazarını seversiniz. Okuduğunuz için teşekkürler :) Bol kitaplı günler :)

  Yorum Atölyesi'nde çıkan yazıları takip etmek için bizi takip edebilirsiniz;

Twitter'da Yorum Atölyesi
Facebook'ta Yorum Atölesi
Blogu Takip Etmek İçin Tıkayın





0 yorum:

Yorum Gönder