21 Nisan 2016 Perşembe

Parlayan Sözler - Brandon Sanderson | Kitap Tanıtımı

  Herkese Merhaba! :) Bugün size küçük bir kitap tanıtımı yapacağım, küçük olan kitap değil tanıtımım. Söz konusu Brandon Sanderson olunca küçük bir kitaptan söz edebilmek pek mümkün değil. :)

  Benim en sevdiğim fantastik kitaplardan biri olan Kralların Yolu, Fırtınaışığı Arşivi'nin ilk kitabıydı. İşte Fırtınaışığı Arşivi'nin ikinci kitabı nihayet Türkiye'de Akılçelen Yayınları tarafından çevrildi ve satışa sunuldu. Bu haberi duyunca çok sevindim, çok sevdiğim bir seri olmuştu ilk kitaptan ve ikinciyi çok merak ediyorum.

Kralların Yolu'na yaptığım yoruma buradan ulaşabilirsiniz.





Orijinal Adı: Words of Radience
Seri: The Stormlight Archive #2
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Sayfa Sayısı: 1016
Baskı Yılı: 2016
Goodreads Puanı: 4.76 (76,858oy)



Arka Kapak Yazısı

Parlayan Şövalyeler bir kez daha dayanmak zorunda.
2
Kadim yeminler en sonunda dillendirildi, sprenler geri döndü. Kayıp olanı arıyor herkes; korkarım ki bu arayış sonları olacak.

Ama büyünün doğasında var bu. Ne de olsa harap ruhların, içine başka bir şeylerin yer edebileceği defoları olur. Bizzat yaradılışın gücü olan Dalgabağlamalar, harap bir ruhu tamir edebilecekleri gibi derinliklerine sızıp yaralarını da genişletebilirler.

Rüzgârkoşucu, intikam ve onurun sınırları arasında dengelenmiş, mahvolmuş bir dünyada kayıp. Yavaş yavaş geçmişi tarafından yok edilmekte olan Işıkören, dönüşmekte olduğu yalanı aramakla meşgul. Kan ve ölümle doğan Bağdökümcü yok edilenleri yeniden var etmeye çabalıyor. İki insanın kaderleri arasında gidip gelen Kâşif ise yavaş bir ölüm ve tüm inandıklarına korkunç bir şekilde ihanet etmek arasında bir seçim yapmak zorunda.

Onlar için uyanış zamanı çoktan geldi geçti, çünkü Dinmezfırtına tepelerine binmek üzere.
Ayrıca Beyazlı Suikastçı da geldi.

“Her anlamda tam bir başyapıt. Sanderson, farklı farklı karakterleri ve hikâye ilerledikçe adım adım önümüze serilen
muazzam tarihiyle capcanlı ve etkileyici bir dünya yaratmış.”
The Guardian

“Hiç şüphe yok ki, Sanderson da adı Tolkien, Leiber,
Moorcock, Jordan ve George R. R. Martin ile birlikte anılacak
yazarlardan biri olacak.”
SFFWORLD
  Kitap beni şimdiden çok heyecanlandırıyor, serinin ilk kitabı çok güzeldi ikincisi nasıl olur çok merak ediyorum. Serinin üçüncü kitabı henüz çıkmadı, ne zaman çıkacağına dair net bir bilgi edinemedim. Seri toplam 10 kitap olacak ve tamamlandığını görebilirim umarım diye umuyorum :D İleride torunlarımla okuyacağımı düşünmeye başlıyorum ama olsun değer bence bu seriye. :)

  Kralların Yolu'nu okuduktan sonra uzun süre onun boşluğunu yaşamıştım, böyle dolu dolu kitaplar çok az, acaba bunu okumasam da diğer kitapları beklesem mi diyorum ancak bekleyemem sanırım. :D İlk fırsatta alıp okumayı çok istiyorum :D

  Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi Okumalar. :)

0 yorum:

Yorum Gönder