13 Şubat 2016 Cumartesi

Kayıp Arkadaş - Kemal Sayar | Kitap Tanıtımı


Kemal Sayar

  Kemal Sayar benim çok sevdiğim yazarlardan biridir, onu ilk olarak psikiyatrist yönü ile tanımış ve sevmiştim, konuşmalarını takip etmeye çalışıyordum sonra kitaplarıyla tanıştım. Psikiyatr yönü ne kadar kuvvetli ve iyiyse yazarlık yönü de o kadar iyi, tabii bu benim kendi görüşüm. Kendine has güzel bir tarzı var ve değindiği noktalar ise çok önemli, bu iki etken ve de psikoloji bilgisi bir araya gelince ortaya çok kaliteli eserler çıkıyor.

  Tüm kitaplarını okumak istiyorum, henüz istediğimden az kitabını okumuş olsam da okuduklarım kesinlikle çok etkileyici ve güzellerdi. Bu ay Sayar yeni bir kitap çıkarmış ve sizinle paylaşmak istedim, kitap henüz çok yeni ve ben merak ediyorum. Kısa zamanda okuyabilirim umarım :)

  Kitabın adı Kayıp Arkadaş ve arka kapak yazısı aşağıda, umarı okur ve seversiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. İyi Okumalar :)




Sayfa Sayısı: 240

Yayınevi: Kapı Yayınları

Baskı Yılı: Şubat 2016











                                                            Arka Kapak Yazısı

Hemen Herkesin “Biz ve Onlar” Çerçevesine Yerleştiği Zamanlarda “Bütün”ü Arayan Bir Psikiyatr Kemal Sayar’ın Kitabı: Kayıp Arkadaş

Toplumların bunalım dönemleri olur.

Korkunun, kaygının hüküm sürdüğü,nostaljinin galip geldiği,merhametin unutulduğu,anlama çabasının yerini karşılıklı suçlamanın aldığı,hemen herkesin “biz ve onlar” çerçevesine yerleşip “bütün”ü kaybettiği zamanlar.Yani radikal bir empati gereken zamanlar.

İşte böylesi zamanları, psikiyatri profesörü Kemal Sayar, incelikli ve derinlikli yorumlarıyla, farklı noktalardan ele alıyor.

Adeta bizi bize açıklıyor.

Kayıp Arkadaş, dokunduğu her temayla düne, bugüne ve yarına konuşan bir kitap.

Goethe’nin ölürken, “Işık, daha fazla ışık!” dediği rivayet edilir. Dünyamız merhamet eksikliğinden can çekişirken, “Merhamet,daha fazla merhamet!” diye sayıklıyor incinen ruhlar… Yaşayanlar... Yaşadıkları için acıyı hâlâ hissedebilenler.

0 yorum:

Yorum Gönder