28 Ocak 2016 Perşembe

Hayaletin Savaşı (Wardstone Günlükleri #4) - Joseph Delaney | Kitap Yorumu

Orijinal Adı: The Spook’s Battle
Seri: Wardstone Chronicles #4
Önceki Kitap: Hayaletin Sırrı
Sonraki Kitap: Hayaletin Hatası
Yayınevi: Tudem Yayınları
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2011
Goodreads Puanı: 4.19  (14,552oy)

Arka Kapak Yazısı

  Tom ve Hayalet, düşünmek dahi istemeyecekleri bir tehlikeden Pendle'ı korumak için hazırlanmalıydılar. Ama gitmeden önce Hayalet, Tom'a annesi tarafından kendisine bırakılan sandıkları almasını söylemişti...

Yorum

  Serinin  4. ve şimdiye kadar ki (bence) en iyi romanı. Hayaletin Savaşı'nı önceki üç kitaptan daha çok sevdim. Kitap Pendle'da Hayalet ve Tom'un cadılara karşı olan savaşını konu alıyor ve her sayfası dolu doluydu.

  Tom'un annesin bıraktığı sandıklar, Pendle cadıları, cadılar arasındaki savaş ve cadılar arasında kurulmaya çalışılan ittifak... Kısacası dolu mu dolu bir kitap oldu. Yazar nabzı hep yüksek tuttu ve son sayfalara kadar tempo hiç düşmedi. Kitaba yeni karakterlerde eklenmişti ve bunların bazılarını serinin devamında da göreceğiz muhtemelen. Serinin dokuzuncu kitabına (Hayalet: Benim Adım Grimalkin) da adını veren Grimalkin'le bu kitapta karşılaşıyoruz ve karakter dikkatimi çekti, onu ve hikayesini okumak istiyorum.

  Bu paragraf biraz spoiler içerebilir.  Sandıkların içeriğini nihayet bu kitapta öğreniyoruz, bu beni çok rahatlattı çünkü baya merak ediyordum. Açıkçası beklemediğim bir içeriğe sahiptiler ancak sonucu sevdim. Kesinlikle güzel bir içeriğe sahiptiler, belki de ürkütücü :D

  Wardstone Günlükleri'nin en sevdiğim yönlerinden biri kitap adları ve kitap kapakları. Ahenkli, güzel bir halleri var ve ben beğeniyorum. Böyle uyumlu isim ve kapağı olan serileri de çok sevdiğimi belirtmeliyim. :)

  Hayaletin Savaşı kesinlikle güzel bir kitaptı, ben beğendim, diğer kitaplardan daha çok sevdim ve serinin geri kalanını da merak ediyorum. Özellikle kitabın sonunda yaşanan son olaylardan sonra ki o son bölümleri çok sevdiğimi de belirtmeliyim. Genç yetişkin- korku türü için bu seri okunmaya değer ve çok güzel, tavsiye ederim. İyi Okumalar :)

Puanım


0 yorum:

Yorum Gönder