13 Kasım 2015 Cuma

The Book of Souls

 Merhaba! Bugün farklı bir konuyla karşınızdayım; Müzik. Normalde kitaplarla ilgili olsa da paylaşımlarım bugün bir değişiklik yapıyorum. Ben metal müziği çok seven dinleyen biriyim, en sevdiğim metal grubu ise Iron Maiden. Evet bugün konumuz Iron Maiden, yeni albümü çıktı ve benim haberim olmadı. Şu sıralar güncel şeyleri takip etmek konusunda pek iyi değildim ve Iron Maiden da bunun kurbanı oldu. Açıkçası utandım kendimden, albüm çıkalı iki buçuk ay kadar olmuş ve ben yeni öğreniyorum. Bu yazıyı yazma sebebim de benim gibi yeni albümden haberdar olmayanları haberdar etme umudu :)

  Albümün adı The Book of Souls ve 4 Eylül'de çıkmış. 11 şarkıdan oluşuyor ve toplam 92:11 dakika. Ben albümü bir kaç gün önce keşfettim ve keşfettiğimden beri dinliyorum, favori şarkılarımı belirledim bile. Albümü genel olarak çok beğendim ve Iron Maiden'ın yeni albümü beni çok mutlu etti, eski şarkılarını çok fazla dinlemiştim çünkü.


  Albümdeki şarkılara göz atmak isterseniz;



Iron Maiden - The Book of Souls from Fábio Lima on Myspace.

   Ben en çok albümün en uzun parçasını beğendim; Empire of The Clouds, şarkı ilk başta inanılmaz uzun gibi gelmişti ama dinledikçe çok sevdim ve tekrar tekrar dinledim. Tears of a Clown, The Red and the Black, If Eternity Should Fail, The Book of Souls' u çok sevdim.

  Albümü ben çok beğendim ve çıktığı için çok mutluyum ama hala Iron Maiden'ın en sevdiğim albümleri Brave New World ve A Matter of Life and Death. 

  
   Ben genel olarak albümü beğendim, umarım sizde yazımı beğenmişsinizdir. Eklemek istediğiniz, söylemek istediğiniz herhangi bir şey varsa yorum yazabilirsiniz. Albümle ilgili görüşlerinizi de yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler :)

0 yorum:

Yorum Gönder